Vilsam söndag

Kan inte klaga på dagen. Vädret har varit vackert och solen har visat sig en hel del. Har ägnat mig åt knyppling och gjort mitt livs första parfait.
 
Pyramidudden i guldfärgad metall
 
För första gången sen jag började med LCHF blev jag galet sugen på sött. Parfait innehåller visserligen lite socker, men kändes ändå helt ok. Eftersom det bara var Janne och jag som skulle ha så kändes det smartast att göra portioner av smeten och jag hade inget annat än plastmuggar. Inte så vackra, men det blev gott!
 
 
Kvällen ägnar jag åt Bond och TCOK-armbanden till Bekki och hennes kompis.
 
TCOK = The Children Of Kosovo

Ska snart gå och lägga mig. Det händer mycket i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0