Lördagsgodis

Igår var det så dags för Ragnars sista antibiotikainjektion. Det ska bli skönt att slippa släpa buren och honom hit och dit. Han förknippar nu sin lilla bur med veterinärer som sticker honom och det är inte så bra. Men snart är det semester och då hoppas vi att han åter ska få goda vibbar när vi sätter honom i reseburen!
 

Efter sprutan och glada besked att han är färdigbehandlad åkte vi vidare, Ragnar, Bamse och jag --> till Monica, Arto och Nova, yngsta barnbarnet. Vi hade en supermysig eftermiddag!
 
Det är kul när mormor kommer! Och Bamse blir avis, även om han älskar Nova
 
Den här typen av sjal hade jag önskat fanns när mina barn var små
 
Mumintrollen är så roliga! Särskilt den svarta Morran
 
 
Ragnar satt mest i köket, han var lite hängig efter sin spruta men kom igen en stund innan vi skulle åka. Bamse däremot var alert och tyckte det var mysigt att vara hos Monica. På promenad hittade vi en märkligt konstverk vid skolan... jag vet inte vad jag tycker om det men det var ett konstverk jag reagerade på.
 
 
Hemmavid fick det räcka med en smultron/jordgubbsmoothie och en lugn kväll.
 
Nehej, ny dag, nya äventyr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0