Midsommarbröllop

Åh, vad skönt det var med en ordentlig sovmorgon! Tog det allmänt lugnt och vid ett-tiden satte jag mig i bilen och for iväg mot St. Birgitta kyrka för att gå på bröllop! Ena lillasyrran stod brud. Det var jättevackert och så välplanerat att det bara var att luta sig tillbaka och njuta sig igenom hela kalaset.
 
Mina söta töser
 
Monica och Linnéa med midsommarkransar i håret
 
Här kommer brudparet och följet!
 
Regnbågskonfetti förstås.
 
Nova i klänningen hon fick dagen innan      Jag gick i skorna hela festen! (utom dansen)
 
"White lady"
 
Vi är många kusiner, men här är några av oss i en groupie
 
Bröllopsvalsen
 
Efter en vals med Bekki och en bugg med Anita gjorde jag kväller och åkte hem. Kom hem halv 12 och satte mig direkt att titta igenom alla bilder. En fantastisk midsommarafton!
 
Fler finns att se på Instagram #anitaochanna, där ville de att vi skulle samla alla bilder.
 
St Birgitta kyrka kl 22.00 på midsommarkvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0