Aftonblogg

Trots att jag varit extremt trött i två dagar så är jag nöjd med tillvaron. Igår jobbade jag hemma och fick klart lite skrivarbeten bl.a. Solen sken på fm så jag tog tidig lunch medan telefonen fick ligga på laddning och gick ut en långpromenad med Bamse.
 
 
På kvällen knyppelkurs på ABF i Strängnäs ...
 
 
... och sen fastnade vid TVn med den lilla sköldpaddan jag gav bort idag...
 
 
Dagen har bjudit på besök, mässa och möten. Jobbet går in i ett intensivt skede nu men det är roliga uppgifter. Mycket att hålla isär dock... Sen har jag en massa kul på gång under fritiden oxå. Två timmar i bilen efter arbetsdagen. Trafiken stod still på E4 i jämnhöjd med Skärholmen så jag kom inte hem förrän kvart i sju...
 
 
Janne tog Bamse så jag fick göra middag och sen tog han disken medan jag kopplade av med uggla no2. Den ska Monica få. Jag har lovat henne två kuddar men jag har inte fått tag i rätt garnfärger så nu blir det uggla istället!
 
 
Nu stänger jag av ljudet för ikväll. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0