Mötestisdag

Det är lätt att bli euforisk när man går ut i den friska luften på morgonen och man ser solen stiga upp bakom huset på tillbakavägen från skogen.
 
 
Ikväll när jag kom hem såg jag, men som tur var inte Bamse, två rådjur i skogsbrynet. Säkert kände han lukten av dem för han sprang fram och tillbaka och frustade som en uppretad tjur... så jag släppte honom inte lös. Det är värt de långa resorna att få bo så här.
 
 
Dagen har bestått i möten. Ett långt arbetslagsmöte på morgonen och ett långt personalmöte på em. Däremellan en kort lunch, jag hann inte upp till mässan i tid så jag satte mig att sola mot den vita kyrkväggen istället. Till sist ett besök och efter att ha plockat lite i pappren hämtade jag Bamse och åkte hem. Kvart sju svängde jag in på uppfarten efter att ha kört förbi Lidl där jag köpte glass.
 
Idag fyller min äldsta dotter 31 år! ... och jag kan förstås inte förstå att mina barn är i samma ålder som jag själv är! Grattis mitt lilla hjärta!
 
                      
På Oslo-operans tak, mars 2014
 
Och imorgon blir Bamse 5 år! Grattis älskade byracka!
 
                      

Nu har jag packat en liten övernattningsväska för det vankas kurs i två dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0