Det händer krejer!

Idag har jag jobbat hemma. Hela dagen har jag jobbat med den presentation jag ska ha på Lions möte på torsdag, men jag har också ringt samordnarna i flyktingarbetet i Vantörs och Västerleds församlingar för att få veta lite mer.
 
 
Ragnar och Bamse har larmat om att det händer saker och ting därute... för under eftermiddagen har det skramlat och låtit, och ikväll har det lyst skarpt utanför fönstret. Vi får hjälp att dra vatten till gästboden bland annat.
 
Jag har föreslagit en vallgrav med koi-fiskar runt huset... vi får se om nån nappar på idén!
 
Det behövs visst lite värme i höstrusket, ser jag...
 
Lysande eldklot i skogen...
 
Nu har den arbetande utomhusbefolkningen bjudits på köttgryta och whisky. Jag har diskat och tror jag ska förflytta mig till TV-soffan så får vi se om jag får sällskap av maken så småningom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0