Fredag den 13:e

... blev en riktig kanondag! En trevlig frukost med svärmor, inga direkta köer till Pytteliten, och så ett besked att vi ska få hjälp till glasögon till behövande innan jag skickade iväg två viktiga mail som på kvällen fått jakande svar...
 
 
... och mellan skickandet och mottagandet av mailen så hade vi en fantastisk utflykt till Stjärnholms stiftsgård. Lilla Höstutflykten är en kortare utflykt och i år gick den till Stjärnholm där vi deltog i middagsbönen, åt en fantastisk lunch med tomatsoppa och älgfärsbullar i messmörssås och shoppade lite i butiken.
 
Shopping på Stjärnholms slott. Änglar och ugglor!
 
På hemvägen blev det ett litet stopp i Saltå kvarn där jag köpte röd quinoa, russin, mullbär, pinjenötter mm.
 
Inga direkta köer på vägen hem heller och hemma var huset fyllt av levande ljus och maken hade köpt färska räkor och ost till middag... Mm, fredag den 13.e!
 
Idag har jag börjat med att försova mig, så nu ska jag hasta på lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0