Måndag

En bra dag som vanligt. Besök på förmiddagen och lite småpyssel innan jag åkte till Högdalen, parkerade bilen och åt sushi. Gick in i Högdalskyrkan och hälsade på en kollega som just höll på att stänga efter språkcafé.
 
Eftermiddagens begivenhet var Öppet Hus på Rådgivningsbyrån för asylsökande och flyktingar som flyttat till nya lokaler. Mingel på detta sätt är så bra! Namn fick ansikten och nya kontakter knöts.
 
 
... och på kvällen min lilla knypplingskurs i Strängnäs förstås!
 
Spättan i metall växer fram
 
Idag jag varit uppe sen sex och packat, duschat och jobbat för Knyppelpinnarnas räkning. Jag har RESFEBER. Blir alltid lika nervös när jag ska åka tåg. Fungerer eller fungerer det icke? Det är frågan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0