Soft söndag

Jag fortsätter låta bli att göra det jag tänker att jag ska göra... Idag blev det varken gudstjänst, träning eller storhandling. Istället fastnade jag i alla knyppel-papper som behövde sorteras innan styrelsemötet nästa söndag. Sen gick jag igenom knyppel-materialet och dynorna Knyppelpinnarna fått, dels från en skola och dels från en privatperson. Fint material, men dynorna lämnade lite mer att önska... 
 
 
Efter att ha gjort fika till Janne, som bygger på bodarna, klippte jag honom, gjorde klar en tavla med knypplat motiv och fortsatte sen med metallknypplingen.
 
Jag ska leta blått tyg istället för papper...
 
Ikväll har jag kört upp till svärmors lägenhet. Börjar tidigt imorgon så jag ska hänga på dagislåset när de öppnar!
 
Sov gott ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0