Knyppelsöndag

Inte hann jag knyppla många slag idag alls, men det är då det är som bäst!
 
Halv åtta åkte jag hemifrån, tjugo och kvart i åtta hämtade jag upp två av mina knyppeldamer och tio i nio anlände vi Kallhäll. Vi bar bord och såg på när försäljarna fixade upp sina lådor och kartonger.
 
Mönster till ugglorna köpte jag givetvis... och änglar och Liljekonvalj också!
 
 
Klockan tio startade försäljningen och då hade vi styrelsemöte. Halv tolv hade jag medlemsinfo och hela tiden löpte försäljningen på, jag fick många frågor och förslag från medlemmar men lite grand hann jag knyppla, en centimeter eller så. En skitbra dag, tycker jag! Försäljarna var nöjda, medlemmarna likaså.
 
Vid tre åkte jag och mina Strängnäs-damer hemåt. Janne och jag gick en kortare promenad med hundarna och sen har jag lagat till lövbiff.
 
Kvällen är lugn...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0