Tredje januari!

En rätt vanlig söndag. Bitchen har gjort oss sällskap ett par dagar, men idag blev hon hämtad. Det blev lite tomt... men så är det ju alltid när kärt besök lämnar.
 
Igår däremot kom grannen in. Hon sa att vi är de bästa grannar man kan tänka sig, och så hade hon med sig en gran (hon har sett att vi inte har nån) och godis till både människor och hundar så vi kunde ha julgransplundring! Och inte nog med det, två blå-vita st Paulor och en julros fick vi också. Och Janne har köpt tulpaner. Vi längtar efter vår nu ;)
 
 
Morgonpromenaden gick i nysnö och det är alltid lika spännande. Då får även jag ta del av Bamses värld. Här syns räv- och rådjursspåren tydligt och han sätter nosen i dem och drar iväg med nosen backen. Vid barmark förstår jag inte, i nysnö förstår jag precis!
 
Här letas det sork!
 
Kvällen är här och jag ska väl ta mig till brevlådan med Bamse så han får göra sina ärenden. Janne dyker väl också upp vad det lider. Imorgon väntar jobbet på mig.
 
Glasmal                                                           Scalare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0