Waka waka eh eh

             
 
Känslan när man ligger hos tandhygienisten och blundar... och hör konstiga väsande viskade klickande ljud. Det är ju inte så att jag törs slå upp ögonen hur som helst, hon kan ju missa nåt i rena förskräckelsen och sprätta bort nåt jag vill ha kvar i munnen... men vad i jösse namn gör hon? Jag kisade lite med ena ögat. Hon gör några diskreta moves och viskar bakom sitt blå ansiktsskydd fram orden: tsamina mina eh eh, waka waka eh eh, tsamina mina zangalewa...
 
Men så klart! Hon jazzar loss till Shakira på radion! Jag blev genast lugn igen! Skönt med folk som trivs med sitt jobb!
 
 
Passade på att köpa hem Hötorgsskrapans Sushi Yamas goda rolls till middag. Janne blev också nöjd med det beslutet!
 
Spicy snow crab med fyllning med snökrabba, chili och philadelphiaost toppat med avocado och California rolls med seafodröra, avocado och majonäs. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0