En härlig helg på sjön

Sitter hemma på altanen i solnedgången, strax läggdags. Väntar bara på att mina brallor ska snurra klart i maskinen så jag kan lägga dem i tumlaren. Nu väntar två veckors jobb innan nästa semesteromgång.
 
 
Men vi har haft en jätteskön helg på sjön tillsammans, gubben och jag. Jag har ju varit borta i 12 dagar så det var gott att kasta ankar i Herrestaviken i fredagskväll och bara vara i två dagar, som en avslutning på två veckors semester och uppladdning för två veckors arbete. 
 
 
Ikväll har vi varit till Linnea och hämtat Ragnar. Det var kul. Både att träffa alla härliga ungar och sin mammiga fågel. God mat fick vi oxå. 
 
Nu är tvättmaskinen klar! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0