Tossda

Inflygningen mot helgen har börjat och det känns så skönt! Jag fick lite oväntad överbliven tid idag för hembesöket blev inställt pga sjukdom. Den tiden ägnade jag åt högen, sorterade en del dokument samt gick jag och kollegan igenom Vättern Runt-foldern innan jag gick på lunch. Det har inte blivit så mycket till lunchraster i veckan som varit, så idag tog jag i ordentligt och spenderade nästan 1,5 timme på vegan-haket Rå och Så i Huddinge centrum. Gott sällskap av äldsta dottern och yngsta barnbarnet.
 
T-shirten köpte jag åt Monica för 34 år sen. Så kul att se den på hennes dotter nu 💕
 
Paltkoma!
 
Åter på jobbet satt vi i ett tre timmars möte om gudstjänst och nya handboken. Överraskande inspirerande faktiskt. En timme till vid skrivbordet med tidrapportering för april samt rättningar av foldern som jag sen kunde maila iväg för provtryck.
 
Ikväll blev det rökta räkor med chiliaioli, lite knyppling och lite broderi. 
 
 
 Det blev en riktigt bra dag! Sov gott, vänner 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0