Å så en liten tablett 💊...

...mot huvudvärken även ikväll. Allt är verkligen mycket bättre nu, men huvudvärken och sömnstrulet har inte riktigt gett sig. Det kommer det göra. Jag jobbar mot ett rikare liv.
 
Jobbmobilen började ringa prick kl 9.00, satt i telefonsamtal till strax före tio, då kom första besökarna till mottagningen. Kvart i ett gick sista besöket och då kokade jag snabbnudlar i micron. Möte halv två, smet strax efter två. Mötet lystes ut igår och jag kände att fortsätter jag tulla på mig själv och mina planer så kommer jag gå under innan jul. Jag meddelade att förstås att jag måste gå i förtid men uppgav inte anledningen. Varför skulle jag? Det är oxå nåt jag ska sluta med; att förklara och försvara... eller bara boka av det jag planerat och inget säga. Nej, jag hade bokat tid för ansiktsbehandling med mask och porrengöring och ansiktsmassage och hela rubbet! När hinner jag med det nästa gång? Inte under terminen isf!
 
 
Jag har komptid att ta ut och jag behöver pyssla om mig själv! Gick därifrån som en skööön zombie.
 
 
Satt och tittade på den enorma godisburken imorse. Låg hos hudterapeuten och tänkte på alla ovanor jag lagt mig till med, så jag gick in och handlade på affären. När jag hämtat hundarna gjorde jag fem portioner köttfärssås och spaghetti inkluderat två askar körsbärstomater. Inte nån wow-diet men bättre än nudlar och choklad! 
 
 
Kvällen har bjudit på lite jobb för föreningen Knyppelpinnarna och en gnutta broderi. Pillret börjar verka så jag kanske får somna före midnatt inatt? Återstår att se....
 
... men iallafall: Godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0