Fredagen den 24/8...

... förbrukade jag mina sista komptimmar för den här gången, det känns befriande att ligga på +-0. Kompkontot lär fyllas på igen, men just nu är det härligt tomt! 
 
 
Dagen har bjudit på hembesök, lunchrast utan mat men med Knyppelpinnearbete inför evenemanget Ull och Lin på Skansen i helgen (besök oss gärna, föreningen Knyppelpinnarna, på Orsakullen!) samt ett besök. Planen var att hämta Bekki och hundar och dra ner till Skavsta till kl15.40  för ett fallskärmshopp men vindar satte stopp för det. Hon fick ett fallskärmshopp i 25-årspresent av oss 😱
 
 
Istället för att åka tillbaka till jobbet åkte jag hem. 
 
Janne hade beställt kalvfrikadeller till middag så jag förberedde det, han kom hem med färsen så det var bara att blanda i och koka upp.
 
Kolckan är snart sju, Esmeralda och Ragnar är ff ute, Janne tog nästsistanaden med vovvarna och jag tar ett glas vin i paviljongen just because I’m worth it!
 
 
Life is good 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0