NĂ€men...

... en bra dag till 😃 Bara sĂ„dĂ€r utan vidare 😃
 
Vaknade vid halv tio, men det visste jag inte, trodde klockan var typ Ätta. LÄg och stirrade ovetandes in i Bamses röv medan jag försökte klura ut vilken kroppsdel av jycken det var...
 
 
NÄ, eftersom hundarna var sÄ sega gick jag upp och gjorde frukost. Har börjat göra overnight oats, eller kallgröt, och det Àr sÄ gott! Havregryn och havremjölk, sen en lyxig topping med granatÀpple, valnötter och Àpple, sÄ har de senaste frukostarna sett ut.
 
Efter lĂ„ngpromenad med hundarna började jag jobba lite. Med avbrott för lunch och ytterligare en hundpromenad blev Ă„rsmöteshandlingarna för föreningen Knyppelpinnarna klara under em. Röjde en kartong och började grĂ€va i morbrors skĂ€nk. Hittade en del av mina amigurumis i kartongen och det skulle vara kul att fĂ„ in dem i skĂ€nken 😃
 
 
Linnea hÀmtade en byrÄ pÄ kvÀllskvisten, sen Äkte jag hem till StrÀngnÀs. Dax för bingen, tror jag...
 
 
Godnatt vĂ€rlden 🌍 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0