Röj ...

Igår på jobbet, idag i lyan!
 
Igår kom min ”knyppelkumpan” till jobbet och vi sorterade och fixade som bara den i mitt arbetsrum. Nu har vi sex fina dynor och en massa material iordninggjort inför starten av handarbetscafeet i februari. En skräphög utanför dörren ska jag ta hand om nästa år och i garderoben står lite mer avancerade saker som vi ska ta fram vad det lider. Vi hann planera terminen oxå, känns så himla bra!
 
När jag kom upp till lyan var maken redan här. Efter middagen gick vi ner i förrådet och röjde. För några veckor sedan hittade maken och svärmor ytterligare nio kartonger i hennes förråd efter vår flytt i årskiftet 2013/14 som jag nu tittat igenom.
 
Igår flyttade somliga kartonger från lägenheten och ner i vårt källarförråd. Andra kartonger flyttade från källarförrådet och upp i lägenheten. En del kartonger flyttade ut i Storvolvon och idag har dessa flyttat hem till några av våra barn. Känns mycket bra! Inom kort borde lyan vara i princip kartongfri.
 
Nästa kartongprojekt finns i Ugglebo, min handarbetsbod to be... 
 
Gode Gud! Låt mig få uppleva ett kartongfritt 2020!
 
To be continued....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0