Skit-tisdag!

Det ser ut som nån bajsat på din pizza sa dotra... 😳
 
... och det kan jag hålla med om, men den var Kjempegod! Även om det känns som om nån bajsat på mig så är inte allt skit. Jag har haft ett bra möte med en kollega i en annan församling och det har börjat reda upp sig för en konfident, resten får tiden utvisa. Min dator stendog förra tisdagen och den var ff inte klar idag... Jag gav upp tanken på att jobba på jobbet, gav fasiken i nyttig lunch och köpte en Kjempegod pizza på Pizzabakeren och åkte upp till lyan. Skrev två ivo-anmälningar på min egen dator och tog några telefonsamtal innan jag hämtade hundar från dagis. Åt glass och tittade på Big Bang theory.... Borde kunna ta hand om mig själv bättre! Får se om det blir mer än 4-5 timmar inatt...
 
Gidnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0