Lördag med dop

En fin lördag som började med kaffe och knäckebröd, fortsatte med långpromenad i solen, kaffe och semla... och dop!
 
 
Jag hämtade upp Bekki, sen åkte vi ut till Tyresö kyrka där vi fick vara med när lille M döptes, vidare till Bollmoradalens församlingshem där vi fick avnjuta smörgås- och marängtårtor.
 
 
Bekki och jag handlade innan vi åkte hem. Bekki skulle ha middagsgäster och jag blev så sugen på löksås och så fick det bli: fläsk med löksås och ris! Det är sånt jag inte får i Janne, så man får passa på när han är på krysssning 🤣
 
 
Kvällen har ägnats åt virknålen och Morden i Midsomer, kvällspromenad och en snutt gaygala. En ny stjärnduk är på g och det är så himla svårt att sluta virka! Men nu blir det iallafall kudden för nya äventyr väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0