En "ledig" helg

Nej, jag ska inte klaga, helgen har varit bra. Jag har hunnit läsa det mesta och vet vad jag behöver fräscha upp inför de olika mötena och konferensen. 
 
Utöver det har jag gått långa hundpromenader, åkt till Strängnäs på ärenden, pratat i telefonen, pratat med  grannen samt ordförande i vår styrelse, tittat på tv, sovit 12 timmar i stöten och packat. Packningen denna vecka består av ikonmålargrejer, grejer till nybörjarna i knyppelkursen imorgon, material till en egen mini-kurs samt kläder för veckan.
 
 
 
Det är skönt att slippa pendla i veckorna, men det krävs planering så allt kommer med! Mat och det som djuren behöver släpar jag inte längre, jag har dubbelt av allt. Tvätten släpar jag på ett tag till, men snart hoppas jag ha löst även det!
 
Nu nästsistaden och inläsning till maken kommer från jobbet. Han har jobbat tolvtimmarspass och bott i husbilen under helgen. Nu ska vi få umgås lite, jag åker inte upp till lyan ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0