Zzzzzuurrrrr 🐝

UngefÀr som en slö humla lÄter flÀkten som ska ta ner tempen nÄn grad i sovrummet. Det gÄr sÄdÀr. Jag hör till de lyckligt lottade som inte lider av vÀrmen, jag svettas förstÄs, men det hÀnder inte sÄ mycket mer Àn sÄ... men nÀr jag ska sova blir det jobbigt. Att det Àr sÄ varmt i sovrummet hÄller mig vaken. NÄja, ingen vÀrmebölja varar förevigt ...
 
 
Idag har jag klarat av ett besök, ett möte och en del grejer som ramlar pÄ. Det Àr allt frÄn att lotsa folk rÀtt, försöka hitta svar pÄ kluriga frÄgor, leta arbetskamrater och kontera fakturor. Jag har alltid gillat att jobba pÄ somrarna för det hÀnder sÄ mÄnga olika saker som aldrig hÀnder i terminerna. Det Àr en spÀnnande tid. Sen lÀr man kÀnna arbetskamrater man vanligtvis inte jobbar med och det Àr roligt.
 
NÀr de andra gick pÄ lunch Äkte jag ner till centrum för nÄgra arbetsrelaterade Àrenden, sen köpte jag lunch Ät mig och bÀstisen och Äkte dit. En timmes hÀrlig zonterapi. Tog ut komp resten av eftermiddagen.
 
 
Efter att ha hÀmtat hundarna blev det hÀng pÄ ballen. Ragnar och knyppeldynan följde med ut. Bamse och Rambo gick ut och in som de ville. 
 
Snart Àr sjÀlva blomman klar, sen ÄterstÄr stjÀlk och blomblad
 
Efter nÄgra timmar gick jag in och kollade Morden i Midsommer medan jag monterade klart Lunas tröja. TvÄ knappar ska inhandlas, sen hoppas jag att hon inte vÀxer ur den innan hösten.
 
 
Nej nu ska flÀkten stÀngas av och tant ska försöka dejta John Blund. Det har körts street race av och till pÄ HuddingevÀgen hela kvÀllen, fÄr ta med dem i aftonbönen i hopp om att ingen blir skadad.
 
Godnatt vĂ€rlden 🌍 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0