En dag jobb och en dag ledigt 💕

Lagom ös. IgÄr möte, lunch med kollega och tre besök. Lite administration hanns oxÄ med. 
 
Idag Ă„kte jag pĂ„ skolavslutning i Skokloster. Mina vackra flickor, Ängla och Thyra, gĂ„r pĂ„ sommarlov nu och det var en jĂ€ttefin avslutning med mycket sĂ„ng đŸŽ¶đŸŽ”đŸŽ¶đŸŽ”đŸŽ¶
 
 
EfterÄt blev det picnic i parken. Efter en fika hemma hos Linnea Äkte jag hemÄt. Jag hade anmÀlt mig till en AW men det blev Àndrade planer sÄ jag Äkte hem istÀllet och tog emot Monica och hennes flickor. Lite lek och bus och kÀrlek och middag pÄ det.
 
 
Nu sĂ€nker sig lugnet, jag har Ă„terstĂ€llt lyan hyfsat och min tröja doftar baby-spya. Livet kan inte vara sĂ„ mycket bĂ€ttre och jag kĂ€nner mig sĂ„ otroligt rik 💕 Önskar att jag bara kunde slĂ€ppa det som gnager i bröstet ...

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0