Kort vecka 👣

ArbetsmÀssigt alltsÄ... för visst Àr vÀl denna vecka lika lÄng som alla andra veckor?
 
Hann med massor pÄ onsdagmorgonen. Besöket kl 11.00 blev inte som planerat sÄ jag var tillbaka pÄ jobbet tjugo minuter senare och hann lite till.
 
 
Lunch och zonterapi hos bÀstisen. TÀnkte ta kompledigt pÄ em men insÄg redan pÄ fm att det var ju halvdag och bara ett fÄtal personer pÄ jobbet! Jag spar komptimmarna till en dag dÄ jag har arbetstid! 
 
HÀmtade hundar, packning och började Äka hemÄt efter den hÀrliga eftermiddagen hos bÀstisen. Köer inför lÄnghelg förstÄs. Det blev drygt tvÄ timmar i bilen. VÀl hemma var det vÀrt besvÀret. En sval promenad i skogen med hundarna, sen paviljonghÀng med hundar och fÄgel.
 
 
Idag pÄ em Äkte jag upp till lyan igen. En hÀrlig kvÀll med sonen och yngsta dottern. Sen lÄngpromenad i den sköna kvÀllen med hundarna.
 
Lite fin street art 💕
 
Plockat bort en fĂ€sting pĂ„ MIN mage! Kliar som 17! Pratat med mamma och pappa i telefon ikvĂ€ll. Imorgon blir det besök hos pappa ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0