Ursäkta!

Mm, jag fick ett riktigt utbrott igår, det händer m.a.o mig med 😝 Jag brukar inte fundera på att kasta skitkorvar på folk eller krossa näsben, men jag älskar faktiskt mina små bortskämda monster och utbrottet får väl förklaras som ett sorts uttryck för kärlek ❤️ 
 
Två dagar har passerat sen senaste dagboksbloggen. Besök, hembesök, lunch på stan med kollega, möte på stiftet plus ett annat möte i stan, administration, Torsdagsträff med jubilarer och melodikryss dit även äldsta dottern och yngsta barnbarnet kom. Luna sov gott till italienska operatoner.
 
 
Efter Torsdagsträffen dök även Nova upp och hälsade på. "Det är min mormor Gunilla" förklarade hon för min chef som kom förbi på väg till sin cykel. 
 
 
Igårkväll hämtade jag en av dagisfröknarna från hunddagis och körde henne hem. Hon klippte klor på Bamse och Rambo samt klippte ner Bamses päls ordentligt. Nu hoppas jag att han slipper fukteksem plus att han har jobbigt med värmen. Strax efter vi kom hem till lyan igen kom Janne och lyckan var total. Det gjordes konster och high five och alla leksaker släpades fram och skulle visas, trasmattorna låg som korvar på golven. Idag får de följa med pappa hem, mamman sitter på en buss till Linköping med föreningen Knyppelpinnarna 📍✂️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0