Hjääälp!

Stackars unga tjej som klev ur hissen i misstag på vårt våningsplan imorse. Hon trodde väl att hissen stannade på bv, men när hon klev ut fick hon en rejäl utskällning av två överraskade små pitbull-wannabes. 
 
 
Jobbmässigt har dagen varit blandad. Torsdagsfrukost i Prästgården med både bra och dåliga inslag, avstämningsmöte och sen valde jag att åka upp till lyan och arbeta. Är så förtvivlat trött. Köpte en pizza på nyöppnade Pizzabakeren i centrum - Kjempegod med pepparbiff och pepperoni, det är norsk pizza när den är som bäst!
 
 
Tre olika långa jobbrelaterade samtal på eftermiddag och kväll, men oxå lite ledig tid då jag sydde klart ett babynest. Inga bilder på det förrän den är överlämnad. Trodde det skulle bli mjukare och mer ombonat än det blev, men jag har följt beskrivningen till punkt och pricka! Å andra sidan vet jag inte så mycket om babynest, de ska kanske inte vara för bylsiga?
 
 
Kom just på att jag glömt middag... kanske inte så konstigt. Nå, nog funderat för ikväll!
 
Godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0