Piew!

Har dråsat ner i soffan och väntar på att det ska ha gått tre timmar. Tandläkaren ruggade upp en tuggyta och la på ny fyllning utan bedövning. Jag är så stolt över mig själv, trots att det inte gjorde ont. Att gå till tandläkaren är så läskigt, men jag har hittat världens bästa Hanna! Hon är toppen med min tandläkarrädsla och hon respekterar min plast-restriktivitet. 
 
 
I övrigt idag har jag varit på hembesök, deltagit i lunchmusik och sopplunch samt handlat och tankat. Den gångna nattens sömnlöshet kan generera en tidig kväll. Återstår att se om det blir nåt knypplat, broderat, krokat (verkar vara samma som tunisisk virkning) eller sytt dessförinnan... men middag ska vi väl ha. Det tycker iallafall mina smågrabbar som pockar på min uppmärksamhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0