Rubrik

Vet inte vad jag ska skriva, skriver ändå. Två samtal och ett möte med chefen på fm. Har återkallat min sjukskrivning, det funkar ju inte ändå. Det går ju inte att jobba 75-100%, få sjuklön och sen försöka kompa ut tid jag inte kunnat vara sjukskriven. Hade glömt matlådan i bilen, orkade inte hämta den så jag åkte hem istället och micrade den innan jag åkte kommunalt till handledning. Känner mig splittrad och delad...
 
 
Det blev lite fram och tillbaka på em om jag skulle åka till sjukhus med Rambo. Fysioterapeuten har behandlat honom idag med massage och laser men med tanke på att han varit så slö tyckte hon att jag skulle ringa sjukhus. Det gjorde jag på väg till handledningen och fick jag först en tid på fredagmorgon men när ssk hörde att han inte kunde skaka på sig ville hon att vi skulle komma in akut. Efter handledning ringde jag dagis och förklarade läget. En fröken skulle gå in och kolla honom lite extra till jag kom... och när jag kom berättade hon att han hade busat och tillochmed haft dragkamp med fröken. Han var pigg när jag kom och jag ringde akuten och sa att vi kommer inte. Jag bokade en tid på fredag omutifallatt. 
 
 
Ikväll har jag legat i soffan under en filt, duschat hett och gått ut med hundarna tidigt. Känner mig så ledsen  Sen ringde en knyppelkompis som gick mig på bättte humör. Jag är så tacksam för goda människor på och utanför jobbet 💕
 
Godnatt världen 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0