Hej igen đŸ€—

Visst Ă€r det vĂ€l barnsligt att sitta uppe bara för att man kan đŸ€Ș Det gör jag just nu 😁 Borde gĂ„ och lĂ€gga mig men vill blogga. FörstĂ„ndet förlorar igen 🧐
 
Veckan har fortsatt varit intensiv. IgÄr hade vi Torsdagsfrukost i PrÀstgÄrden igen. Mycket folk frÄn olika grupper i samhÀllet. Lunch med kollegor  och sen tandlÀkaren. MÄste komma tilllbaka och fylla i en glasfyllning. Ska övervÀga om jag kan tÀnka mig ett tÄligare komposit som innehÄller lite plast. Plastfyllning har jag nÀmligen totalnobbat!
 
 
Efter att ha hÀmtat hundar och vÀrmt spenatsoppa Äkte jag till en knyppelkompis. Jag intervjuade henne kring ett jobb hon gjorde pÄ 90-talet och hon hjÀlpte mig montera min knypplade solfjÀder!
 
 
Den blev kvar hos henne för att torka och veckas. Ska bli sÄ kul att fÄ se det fÀrdiga resultatet!
 
Fick bild imorse. Nu Àr den veckad och ligger i press
 
Morgonen pĂ„ jobbet blev rörlig. Trodde att jag skulle fĂ„ undan högen men det hĂ€nde grej pĂ„ grej. Åkte vid 12 för att hinna till frissan.
 
BlÄtt och orange pÄ den blonda basen, och sÄ svart under förstÄs!
 
HÀmtade Ragge och vÀskan i Lyan, hundarna pÄ dagis och satte mig i fredagsköerna med ett jobbsamtal i headsetet.
 
 
Kom hem vid halv sju, gick över till grannen och firade hennes födelsedag. Hennes rÀkröra Àr himmelsk! 45 minuter i badtunnan. Blogg. Nu Àr jag riktigt trött!
 
 
Godmatt vĂ€rlden 🌍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0