Sett i backspegeln đŸŽ¶

... gick dagen rÀtt snabbt frÄn moll till dur.
 
Min höstfina P-plats sett i backkameran 
 
Dagen började lite rörigt... jag tappade bort telefonen och försökte komma in pÄ jobbet med hemmanycklarna, glömde vattenflaskan i bilen ... men jag hittade bÄde telefon och rÀtt nycklar, och efter en andra vÀnda ut i bilen kunde jag njuta kallt friskt vatten oxÄ. Mitt besök uteblev och eftermiddagens externa möte stÀlldes in sÄ dagen blev vÀldigt lugn. Den inplanerade inklÀmda lunchen med en kollega blev en trevlig lÄnglunch istÀllet och jag fick en hel del annat gjort.
 
Tikka butter masala med indierns kĂ€nnetecken, nĂ€mligen ❀-format ris
 
Klockan tre hade jag bokat massage pÄ friskvÄrdstimmen. Hon fick loss en hel del knutar som jag nu förstÄr varit bidragande orsak till all huvudvÀrk. Bokade ny tid om tre veckor.
 
HÀmtade hundar och la mig i soffan tills min hÀrliga privatknyppelelev kom. Vi Ät rÀksallad och knypplade i tre timmar. Hon Àr sÄ duktig nu att jag satte mig bredvid och knypplade lite pÄ min blomma. Sen följde vovvsingarna och jag med till bilen och fortsatte pÄ kvÀllspromenad.
 
Vi fÄr se om jag orkar klippa rent den imorgon.
 
Knypplade klart ”stor blomma” nĂ€r jag kom hem... sĂ„ det blev ingen tidig kvĂ€ll ikvĂ€ll heller, men vad gör det om 50 Ă„r? Nu ska jag sova iallafall!
 
Godnatt vĂ€rlden 🌍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0