Batheway

Det Ă€r meningen att rubriken ska vara en rolig ordvits 😁
 
Möte pÄ stiftet pÄ morgonen, lunch med kollega vid Centralen och höstplanering pÄ jobbet. Vi avslutade den lite abrupt pga skjutningen i Huddinge. Kollegorna som jobbar med ungdomar kilade ner till gymnasiet för de har kontakt med flera av ungdomarna som gÄr dÀr. Jag övervÀgde ett ögonblick att följa med men avstod... plockade ihop och begav mig till lyan istÀllet dÀr jag packade ihop, hÀmtade hundar, köpte thai pÄ vÀgen till Janne, sjÀlv var jag proppmÀtt  efter lunchen.
 
Sen invigde vi badtunnan! Den har stÄtt pÄ högkant hela sommaren men de senaste veckorna har Janne bÄde tillÀggsisolerat halva huset samt byggt plattform till badtunnan. IkvÀll njöt vi frukterna av hans slit!
 
 
Han sov ett par timmar innan nattpasset ... och nu sitter jag och funderar pĂ„ vad i helsike jag sitter uppe för...? ÅtgĂ€rdar detta nu!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0