Tossda’ 🍰

Jösses vicken fart i dagen! Efter morgonrutiner åkte jag direkt till Prästgården för första torsdagsfrukosten och hjälpte till att fixa i ordning. Vi visste inte om det skulle komma tre eller trettio så det kändes väldigt spännande.
 
 
Det kom väl inte så många som vi trott, men i alla fall jag kände mig nöjd och samtalen som utspann sig var intressanta. Vi räknar med att ryktet kommet sprida sig!
 
Jag blev kvar en stund med en senkomling och skyndade mig därefter ner till Klockargården och Torsdagsträff med jubilarer. Över 100 personer kom och lyssnade på ljuva toner av Hawaiian Novelty Orchestra och åt fantastiska tårtor!
 
 
Efter Torsdagsträffen stannade jag kvar och hjälpte till med disken. Det var skönt att få jobba praktiskt! Kom till mitt rum strax efter fyra, kollade mailen i mobilen och bestämde mig för att åka hem. Kände mig nöjd med dagen, intensiv utan raster, det räckte liksom.
 
Har bara slöat i lyan. Panerade flundra, spelade solataire till batteriet dog, Efterlyst och tittar nu på Flickan som försvann om mordet på Lisa Holm.
 
Styrelsemötet igår varade i tre timmar, tänkte komma i säng lite tidigare ikväll för jag ska upp en timme tidigare imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0