Bök

Ett möte och ett besök, ett besök uteblev men det gav mig bara mer tid att ägna mig åt inbrottet. Jag har ringt och pratat med ikonläraren och nästan alla kursdeltagare, vaktmästaren som var där och fixade med fönster och dörrhandtag m.fl samt varit uppe i Prästgården för att kolla om nåt annat försvunnit. Det jag upptäckte var att även knyppelgarnerna var borta och när jag gick ut en vända på gården såg jag en rutig påse i ett buskage. Jag kände igen den för i den hade det legat en knyppeldyna... när jag öppnade påsen låg där blandannat tvättmedel och annat från tvättstugan... men inte ikonerna tyvärr.
 
Kom från jobbet kl 17.00. Handlade lite och hämtade hundar. Ikväll bjöd Laila på tonfisksallad och så knypplade vi vitsippan. Skönt att bli distraherad.
 
Nu ska jag läsa lite. Vi ska prata lite om röd, grön, gul, blå på Herrklubben på onsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0