Mittiveckan

Dagarna har varit lugnare än almanackan lovade eftersom besök uteblivit eller lämnat återbud. Målformuleringen är därför redan klar och jag har börjat på en definition. Igår var jag ute på lunch med en ”gammal” klasskompis och det var så supertrevligt. Eftermiddagen bjöd på möte. På kvällen började jag brodera på Lunas födelsetavla och på tur ligger sen Williams.
 
 
Idag har dagen rusat. Torsdagsfrukost och därefter lunch och föredrag om brottslighet mot äldre tillsammans med Väntjänsten. Besöket på em hade ringt återbud så jag passade på att åka och lämna tillbaka överblivet garn efter ”lost souls”.
 
 
Ikväll har jag gjort ett jätteryck med alla knyppelpapper jag släpat hit till lyan. Nu ligger allt sorterat i årtal och alla andra papper i egna mappar. Att slänga dubbletter och sätta in protokoll och kallelser i datumordning får bli en annan dags arbete. 
 
 
My 600lb life, Big Bang Theory och NCIS till broderiet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0