Skit oxĂ„ đŸ’©

Rent bokstavligt! NĂ€r jag var ute med hundarna igĂ„r vid 14-tiden spydde Rambo. Eftersom allt annat var ok tĂ€nkte jag inte sĂ„ mycket mer pĂ„ det, Ă€ven om han verkade lite loj och jag bar honom bitvis. Det Ă€r ju grĂ€sĂ€tartider nu. Imorse sa Janne att han hade rejĂ€l rĂ€nneskita och att allt han hade i sig bara rann ur baken. NĂ€r jag var var ute vid halv-sex-tiden var det Bamses tur, bĂ„de fram och bak... So here we go again đŸ’©đŸ€ź De brukar ju bli dĂ„liga en i taget och med ca ett halvĂ„r emellan, men inte denna gĂ„ng. Handmata med smĂ„ portioner kokt ris och kokt fisk 🐟 och nĂ„t prĂ€st/diakonmöte blir det inte för min del. Torka skit och spyor och kanske blir det nĂ„n knyppling oxĂ„ fĂ„r jag hoppas...📍
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0