Söndag solo

Har knegat på. Knypplat klart jubileumsknypplingarna och de blev helt ok, tycker jag. De hade sina klurigheter och de bär sina skavanker bägge två. 
 
Design Sylvia Krapf och Irene Hålen Lindstrand, utfört av undertecknad.
 
Fick ett kul samtal från Bekki. Hon har börjat släktforska så jag fick hjälpa henne med så mycket som jag kom på. Vi funderar på att ha ett konto tillsammans 💕
 
På långpromenaden rullade sig Bamse i nåt skit så nu är han nyduschad.
 
Packat har jag gjort, diskat och plockat undan... men jag har varken gjort uppgiften till Herrklubben eller åkt upp till lyan. Satte mig vid Tvn och broderade istället.
 
 
Skippade eftermiddagsdosen av Liothyronin i hopp om att slippa oron. Ska bli skönt att få prata med sköldkörtel-läkaren nästa måndag.
 
Nog nu. Morgondagen får bära sitt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0