Vilken hĂ€rlig dag đŸŽ¶đŸŽ”

IgĂ„r kom sonen med familj pĂ„ besök. SĂ„ himla mysig dag det blev. Vi satt och pratade, grillade, gick lĂ„ngpromenad och hade det allmĂ€nt toppen ❀
 
 
PÄ kvÀllen nÀr de Äkt smög sig obehaget pÄ... igen... TÀnker att det Àr lika bra att sÀga det. Jag mÄr mycket bÀttre! Jag Àr piggare, Àr vÀrkfri (förutom knÀna) och har gÄtt ner lite i vikt. Men jag mÄr oxÄ sÀmre. Att sÀga Ängest och tvÄngstankar Àr att överdriva rejÀlt, men det pyr en oro i kroppen nÀstan hela tiden nÀr jag inte Àr sysselsatt. Jag Àr helt sÀker pÄ att detta kommer försvinna nÀr mina mediciner Àr rÀtt instÀllda, men jag mÄste komma pÄ ett sÀtt att tackla det fram till dess. 
 
Imorse var oron sÄ förlamande att jag först försökte somna om. LÄg och försökte meditera samtidigt som jag lyssnade pÄ grannens maskiner som pep och dundrade och njöt av sÀllskapet. NÀr hundarna sent omsider började röra sig gick vi upp och ut. Nu försöker jag planera dagen. Djuren har fÄtt mat och hundarna har fÄtt sin morgonpromenad. Nu ska gÄrdagens disk diskas, jag ska förbereda en uppgift till Herrklubben pÄ onsdag, packa och leta reda pÄ nÄgra papper som ska med upp till lyan, knyppla klart 10-Ärs jubileumsknypplingen... sÀkert nÄt mer... om jag inte kan fylla dagen fÄr jag fortsÀtta meditera!
 
Är jag sĂ„ grön som min kollega tror? Bara det Ă€r ju Ă„ngest!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0