Andra arbetsdagen

En sån där bara riktigt jättebra dag. Började med hembesök, fortsatte med lunch med kollega...
 
Det blev bara en bild i dag. Chicken tikka butter masala med vitlöks-naan...
 
Hängde med henne då hon skulle köpa glödlampor på en jätterolig affär! Dit ska jag gå och botanisera när jag har lite bättre tid. Nu hade jag två fondbesök som väntade. Ett gick rätt fort medan det andra fick ta tid. Svarade på mail om ikonmålarkurserna och planerade Herrklubbens utflykt nästa onsdag. Till sist gick jag in till högsta chefen och pratade om en begravningsceremoni med urna som jag blivit ombedd att hålla i och innan jag gick hem skickade jag ett mail med svar på olika frågor som jag tagit reda på för sorgehusets räkning.
 
Hämtade hundarna kvart över fem, handlade. Son med flickvän lagade maten igår så då gjorde jag det idag. Sen tittade vi på de nyaste avsnitten av Animal Kingdom, jag virkade klart en grej som jag inte kan visa än 🤗 Riktigt rolig och säkert inte den sista jag gör 😃
 
Nu återstår bara 💤💤💤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0