Freda 🙌

Vaknade alldeles förtidigt ... LÀt timmarna gÄ innan jag gick upp och duschade strax efter fem. 
 
 
Var pĂ„ jobbet kl nio, fikade med kollegor, ringde pĂ„ nĂ„gra telefonmeddelanden jag fĂ„tt. Gick till kyrkogĂ„rden och kollade att det var grĂ€vt för en urnsĂ€ttning. Åt lunch kvart i elva och gick upp till Tomtberga kapell.
 
 
Jag har fÄtt hÄlla i ramarna och ett griftetal under en urnceremoni, en förfrÄgan som jag tagit emot som ett hedersuppdrag. Efter ceremonin följde jag med och deltog i urnsÀttningen.
 
Reflekterade en stund över det jag varit med om, ringde pÄ nÄgra gula lappar till och gjorde en fondansökan, Äkte sen pÄ handledning.
 
Frukt och grönsaker, gula tomater frĂ„n egen odling 🍅
 
Nu har jag suttit i kö en god stund för att fĂ„ komma hem. Det var det vĂ€rt. Maken hade grillat och gjort sallad enligt AIP. Regnet har upphört och nu gĂ„r vi ut och lĂ€gger oss i badtunnan ❀
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0