Hemmahelg đŸ§¶

Lördagen Ă€gnades Ă„t sista punkten i min checklista som jag publicerade i tisdags och onsdags. Sortera handarbeten đŸ§¶ Lika kul som skrĂ€mmande. Sommarens produktion sĂ„ hĂ€r lĂ„ngt ligger pĂ„ 2 vĂ€skor, 6 sjalar, 8 par sockor, disktrasa, ett antal Ă€nglar, babyfiltar och sĂ€kert nĂ„t mer jag glömt đŸ§¶
 
 
Blir lika skrĂ€md av hur rörigt inspiration kan te sig som stolt över produktionen, skrĂ€md av det maniska inslaget som glad över min gĂ„va att kunna arbeta med hĂ€nderna đŸ§¶ Nu kĂ€nns det som jag har en överblick över situationen och framförallt en lust att fĂ„ ordning i 🩉 Ugglebo. KvĂ€llen tillbringades med förfĂ€rdigandet av tvĂ„ vĂ€skor, Willes sockor samt pĂ„börjandet av en present. 
 
Idag har vi haft finfrĂ€mmande. Linnea kom med sina fyra barn. Solen har skinit och regnet har öst ner. Jag lagade en av Linneas favoritrĂ€tter - korv stroganoff, och sĂ„ gick vi ut och plockade blĂ„bĂ€r. Det blev nĂ„gra lingon oxĂ„ och Ängla har lovat att skicka bild pĂ„ blĂ„bĂ€rspajen đŸ„§Â 
 
 
Virkar. Har jobbĂ„ngest. Det kommer gĂ„ bra 👍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0