Just another manic monday đŸŽ¶

Sov hemma inatt. Inte alltid sĂ„ himla lĂ€tt att Ă„ka hemifrĂ„n en fin söndagkvĂ€ll, Ă€ven om maken jobbar... men det blir ju en extra tidig timme pĂ„ mĂ„ndagmorgonen vilket det oftast Ă€r vĂ€rt ❀ Morgonpromenaden var lagom varm, solig och frĂ€sch efter nattens regn.
 
Ragge fick hĂ€nga pĂ„ armen under morgonpromenaden för jag hade vĂ€sten pĂ„...den gillar han inte för den Ă€r hal tycker han 🩜
 
PÄ jobbet serverades frukost idag för Skolkyrkan hade haft ett morgonevent och det fanns frukost kvar. JÀttetrevligt. Sen var det bara att hugga in pÄ inkomna fondÀrenden, telefonsamtal, planering och annat administrativt. Efter lunch tvÄ besök varav ett sorgehus samt samtal med en kollega. Hade tagit med tre matlÄdor hemifrÄn sÄ jag tog en till middag oxÄ innan jag Äkte och hÀmtade hundar mm.
 
IkvÀll har jag varit hos tidningsredaktören för Knyppelpinnarnas medlemstidning. Jag har fÄtt lÀra mig hur man gör tidningen och fikat pÄ roibos-the och supergoda Kangos-kakor. En rolig och lÀrorik kvÀll!
 
Hemligheten med en riktigt god Kangos-kaka Àr att röra i smörblandningen tills sockret slutar knastra!
 
Kom hem vid 22, dÄ hade min fina svÀrdotter gÄtt kvÀllspromenad med hundarna. KnÀppte tvÄ avsnitt av Animal Kingdom medan jag började pÄ sommarens sockor no10.
 
 
Sov gott 💕

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0