TGIF

... ändå inte. Första arbetsveckan har varit suverän! Några såna här veckor per termin kan göra att man står ut med mycket skit i övrigt... Dagen i korthet har bestått i besök, koll av mysko förstörelse efter ett inbrott i barnlokalerna, check av kapellet inför begravning på fredag, telefonsamtal ang herrklubb, sorgegrupp, själavård mm och hembesök. För mig är det en gåva att få ta del av människors livsberättelser.
 
Ikväll har jag fått träffa maken nån timme innan han sov ett par timmar innan nattpasset. Den magiska sommaren är ett starkt och vackert minne, vardagen är här.
 

Kommentarer
Postat av: Hoppilop

Hej! Jag är en ny medlem. Söker febrilt efter ett mönster på Pippi Långstrump.. såg att du ev. kan ha ett?

Svar: Hej Hoppilop! Jag kan ha ett. Hur når jag dig?
Guggelutt

2019-08-17 @ 14:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0