Annandagen đŸŽ…đŸŒ

Idag har jag jobbat. KÀndes jÀtteskönt. Pillade bort tvÄ av plÄstren imorse och under doldes tvÄ tunna fina Àrr bland blÄmÀrkena. Jag kÀnner ff obehag dÀr gallan suttit men antar att det Àr ett invÀrtes sÄr som hÄller pÄ att lÀka.
 
 
Före jobbet Äkte maken och jag till Ànkan och pratade lite med henne samt kollade lite papper. Han stannade kvar medan jag fortsatte till jobbet. Parkerade utanför kontoret och knallade ner till Södertörnkyrkan. För sjÀtte gÄngen var jag med och firade En Annandags Jul med Södertörnkyrkan, Stuvstakyrkan, Huddinge församling, Majblomman och Lions, ett hÀrligt samarbetsprojekt. I Är blev vi fler Àn nÄnsin, sÄ mÄnga att viss julmat tog slut! Men ingen gick hungrig dÀrifrÄn. Glögg, julbord, dans kring granen, jultomte och andakt. 

 
Hemmavid vÀntade maken med grymt goda havskrÀftor och sista slatten risalamalta. Tv och stickning fick avsluta kvÀllen. DokumentÀrer om sökandet efter Atlantis, kolibrier, tistelfjÀrilen, Heavens Gate och Charles Manson. SvÄrslaget utbud!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0