Jultomtar đŸŽ…đŸŒđŸ€¶đŸŒ

Slöaste lördagen pÄ hur lÀnge som helst! Maken vaknade strax efter 11 och jag nÀr han drog upp rullgardinerna nÄgra minuter senare. Idag har vi kunnat verkligen kunnat koppla av och smÀlta intryck.
 
NÀr jag inte orkade vila lÀngre gick jag igenom min garderob. Det som inte sorterades bort Äkte ner i tvÀttkorgen för uppfrÀschning. Hittade lite fina klÀder jag glömt att jag hade. Sen började jag plocka in de nya Amerika-klÀderna. KÀnns frÀsch och roligt.
 
 
NÀr maken var ute pÄ andra vovvenaden hÀmtade jag julgran, tomtar, pynt och ljusstake frÄn boden... sen har det pysslats. Maken har flyttat grejer pÄ vÀggarna för att fÄ upp den lilla hyllan med lyse frÄn MÄlerÄs med kvinnan (design Mats Jonasson), men jag bytte raskt ut kvinnan mot den fantastiska julkrubban (oxÄ Mats Jonasson) som jag bestÀllde i november. Nu fÄr den stÄ dÀr till julen Àr över.
 

Julgranen stĂ„r pĂ„ plats men Ă€r inte klĂ€dd Ă€n. Jultomtarna och pingvinen Ă€r pĂ„ plats đŸ€¶đŸŒđŸŽ…đŸŒ

 
 Snart fĂ„r man gĂ„ och lĂ€gga sig đŸ„°

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0