What to do?

Det har varit en stillsam dag. Började dagen med nytt dropp till frukost ... sen fick jag information om att operations-schemat var fullt så droppet skulle bort och jag skulle äta flytande. Det blev juice och kaffe.
 

Jag har försökt sticka lite varvat med illamående-attacker. En sköterska har varit inne och jagat kärl i mina armar och händer så nu har jag plåster överallt. Den första infarten började nämligen läcka... men vi hade ett spännande samtal om tatueringar, att sticka 💉 och att bli stucken 💉 och om hemmagjorda tatueringsmaskiner medan kärlen sprack och rullade undan. Jag kan vara snarstucken men  brukar inte vara svårstucken 😂
 

Promenera-avdelningen-runt var en trevlig syssla mellan varven, ändå tills jag höll på att tuppa av med middagsbrickan i labbarna... då blev det rullstolsåka in på rummet.
 
 
Och så har det snöat över Eskilstuna!
 
Yrseln har gett med sig efter två Alvedon, en tablett mot illamående och nattdroppet. Nu händer det nog inget mer.
 
Godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0