Hemmajobbarmåndag

En bra dag. Hann skriva protokollen, ta några samtal och svara på mail. Promenad på gärdet på lunchen, solen tittade fram.
 
 
Strax efter halv fyra ringde dr från sköldkörtelkliniken. Jag var jättenervös! Hade ansträngt mig till max för att dra ner förväntningarna på underverk men inte riktigt lyckats. När han ville höja Levaxin-dosen för jag svarat bra på den började jag gråta. Bra? Jag kunde börja jobba heltid 2011 men trötthet, värk och övervikt har bestått. Jag har inte fattat förrän nu att det finns annat att prova. Jag fick ett recept på Liothyronin och vi avslutade samtalet.
 
 
Hämtade ut mina nya piller, köpte en grillad kyckling och avocado som fick ligga kvar i bilen under knyppelkursen som var trevlig som vanligt. Kul att se hur olika bokmaskar kan bli!
 
Hämtade djur och packning och åkte upp till lyan. Har nu fördelat kycklingen i tre paleo-måltider och två hund-middagar. Bra för 49kr tycker jag. 
 
Sov gott 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0