Dag 5...

Nu börjar det bli lite tungt, trots gårdagens fröjder... Hämtade alla knyppelgrejer från mitt arbetsrum och körde upp till Prästgården före torsdagsfrukosten. Det kom mycket folk idag och det var fullt ös. Jag satt i samtal till nästan halv 12, sen hjälpte jag till med det som var kvar att städa...
 
 
Kopierade mönstret till bokmasken i ett antal ex och kilade iväg på ett möte med Väntjänsten. Tack och lov bjöd de på kaffelängd för nån lunch hann jag inte med idag. Tillbaka till jobbet och maila lite efterarbete från mötet, hämta bokmaskmönster och väska och hasta vidare till hembesök. Hämtade hundarna vid kvart över fem, fixade spenatsoppa UTAN ostbågar till mig och maken innan vi åkte över till son och svärdotter för bilbyte och babygos.
 
 
Två spännande dagar kvar innan två dagars välbehövlig vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0