Dan före dan före ...

Ställde snabbt in mig på drama när jag anlände jobbet imorse. Det stod poliser mitt i gatan och vinkade in mig på kyrkans parkering. Shit, nu händer det grejer i centrum tänkte jag. Men det var en nykterhetskontroll! På mitt jobbs parkeringsplats! Första sen jag tog körkort för 30 år sen! Och jag var nykter! Och jag hade körkort oxå för den delen!
 
 
Dagen blev väldigt lugn. Första besöket uteblev så jag tog fikarast. Sen fibblade jag med nya lönerapporterings-appen och skötte annan administration innan jag gick på lunchdate med en kollega från en annan församling. Supertrevligt! När jag kom tillbaka till jobbet möttes jag av ett återbud till eftermiddagsbesöket. Fortsatte med pappersplock, mail, administration och så tog ett långsamtal som jag egentligen planerat in imorgon. 
 
Köpte sallad på hemvägen, rastade hundar och gav dem middag innan jag åkte till bästisen för middag och zon. Superhärlig kväll med många skratt.
 
 
Nu är sängen skön! En dag kvar! Godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0