En helt underbar fredag 💕

Helt perfekt dag. Vaknade med lite huvudvÀrk inatt och kostade pÄ mig en vÀrktablett. Sov till nio, superskönt! Fixade och grejade, kokade pastaskruvar till ett helt kompani och förberedde lunchen. 
 
 
Pastasallad Àr bra nÀr man vÀntar en glutenfri och en vegetarian samt sex ungar i olika Äldrar med olika matlust och sÄ jag sjÀlv med min AIP. MÄnga skÄlar blir det men alla blir mÀtta och nöjda nÀr man fÄr ta det man vill ha. Barnen hittade mormors leklÄda eller roade sig pÄ andra sÀtt. 
 
 
Sen blev det obligatorisk kalldusch nĂ€r tempen var uppe i över 35 grader 💩
 
 
Lunchen var sÄ vÀl tilltagen att det rÀckte till middag oxÄ. 
 
Jag har njutit för fullt. Det Ă€r dĂ„ underbart att ha barn och barnbarn omkring sig ❀
 
Nu Àr disken diskad, maken och jag har tagit ett tunn-bad i endast 30-gradigt vatten för att svalka oss. Hur kan 30 grader vara svalt??? Men det var det! Nu ska jag virka röda döskallar en stund. 
 
 
Tack för idag, tack för en underbar vanlig dag đŸŽ¶đŸŽ”

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0