En liten flicka đŸ‘Œ

Mycket ska man höra innan öronen trillar av! Idag pĂ„ tĂ„get in till stan sitter jag i godan ro och tittar ut genom fönstret. SĂ„ kommer en mormor med sitt barnbarn. Mormor sĂ€tter sig bredvid mig och flickan pĂ„ 3-4 Ă„r sĂ€tter sig framför mig. Vid nĂ€sta station kommer morfar som antagligen mekat med vagnen... dĂ„ sĂ€ger flickan. ”Mormor... morfar sitter mittemot dig, och mitt emot mig sitter en liten flicka”. Jag kunde inte lĂ„ta bli att dra pĂ„ smilbanden och sĂ€ga att ”det var snĂ€llt sagt”. Jag skulle bra gĂ€rna vilja veta hur hon fick ihop det dĂ€r... eller inte. 
 
Förutom tröttheten har det varit en bra dag. Åkte hemifrĂ„n 7.20 imorse och var pĂ„ hembesök kl 9.00. SlĂ€pade upp packningen till lyan och Ă„t lunch dĂ€r innan jag tog tĂ„get till stan för sista kurstillfĂ€llet om islam. Klev av i RĂ„gsved pĂ„ vĂ€gen hem, hĂ€mtade hundar och promenerade till lyan. LĂ€mnade hundarna och knallade upp till centrum. Hade lovat ungdomarna middag idag, annars har ju de bjudit mig. Entrecote och kryddade kartofflar blev det. Och Wille-mys.
 
 
Hoppas pÄ en god natt och en piggare morgondag!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0